24.01.2023
ТЕМА: "Логічні задачі"
____________________________
20.12.2022
ТЕМА: "Логічні задачі"
ЗАВДАННЯ:
1. Виконати завдання за посиланням розпочати
_______________________________
12.12.2022
ТЕМА: "Принцип Діріхле"
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати конспект уроку, розглянути завдання з розв'язанням дивитись
2. Переглянути відео "Принцип Діріхле" дивитись
_______________________________
29.11.2022
ТЕМА: "Задачі комбінаторного змісту"
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати урок 👀 завантажити
2. Виконати завдання на картці дивитись
________________________________
22.11.2022
ТЕМА: "Основи комбінаторики. Правило суми та добутку"
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати урок 👀 завантажити
2. Виконати завдання, що містяться в цьому уроці
___________________________________________
25.10.2022
ТЕМА: "Операції над множинами"
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати урок 👀 дивитись
2. Виконати завдання, що містяться в цьому уроці
____________________________________________
18.10.2022
ТЕМА: "Множини та операції над ними"
ЗАВДАННЯ:
2. ОФОРМИТИ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ В ЗОШИТІ
1. Як називають множину:
а) квітів, які стоять у вазі;
б) артистів, які працюють в одному театрі;
в) корів, що пасуться на галявині;
г) точок земної поверхні, рівновіддалених від Північного полюсу?
2.Задайте переліком елементів множини:
а) А — множину голосних букв українського алфавіту;
б) В — множину коренів рівняння (х-3)(х-4)(2х-2)=0
в) С — множину простих парних чисел;
г) D — множину пір року.
3.Нехай А – множина цифр числа 1958. Чи є множина цифр числа х підмножиною множини А, якщо:
А) х=98, Б) х=9510, В) х =519, Г) х=5858, Д) х=195888 Е) х=91258?
4. Розмістіть дані множини у такій послідовності, щоб кожна наступна множина була підмножиною попередньої:
а) А – множина п´ятикласників вашої школи
В – множина п´ятикласників вашої школи, що навчаються в гімназійнму математичному класі.
С – множина учнів вашої школи, які не молодші від 9 років.
Д – множина учнів вашого класу, що є відмінниками.
б) А - множина усіх ссавців
В – множина усіх собачих
С – множина усіх хребетних
Д – множина вовків
Е – множина усіх хижих тварин
5.Знайдіть перетин та обє´днання множин цифр, які використовуються в записі чисел:
А) 5552888 і 82223 Б) 470713 і 40007
6.Знайдіть множину спільних дільників чисел 30 і 45
7.Накресліть два трикутники так, щоб їх перетином була така фігура:
А) відрізок; Б) точка; В) трикутник; Г) шестикутник
8.Зобразіть інтервали на координатному промені і знайдіть їх перетин
А) (2;5) і (3;7), Г) (2;5) і (3;4)
Немає коментарів:
Дописати коментар