"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

8-В логіка

24.01.2023

ТЕМА: "Логічні задачі"

____________________________

20.12.2022

ТЕМА: "Логічні задачі"

ЗАВДАННЯ:

1. Виконати завдання за посиланням розпочати

_______________________________

12.12.2022

ТЕМА: "Принцип Діріхле"

ЗАВДАННЯ:

1. Опрацювати конспект уроку, розглянути завдання з розв'язанням дивитись

2. Переглянути відео "Принцип Діріхле" дивитись

_______________________________

29.11.2022

ТЕМА: "Задачі комбінаторного змісту"

ЗАВДАННЯ:

1. Опрацювати урок 👀 завантажити

2. Виконати завдання на картці дивитись

________________________________

22.11.2022

ТЕМА: "Основи комбінаторики. Правило суми та добутку"

ЗАВДАННЯ:

1. Опрацювати урок 👀 завантажити

2. Виконати завдання, що містяться в цьому уроці 

___________________________________________

25.10.2022

ТЕМА: перації над множинами"

ЗАВДАННЯ:

1. Опрацювати урок 👀 дивитись

2. Виконати завдання, що містяться в цьому уроці 

____________________________________________

18.10.2022

ТЕМА: "Множини та операції над ними"


ЗАВДАННЯ:
1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ 👀дивитись
2. ОФОРМИТИ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ В ЗОШИТІ

1. Як називають множину:
а) квітів, які стоять у вазі;
б) артистів, які працюють в одному театрі;
в) корів, що пасуться на галявині;
г) точок земної поверхні, рівновіддалених від Північного по­люсу?

2.Задайте переліком елементів множини:
а) А — множину голосних букв українського алфавіту;
б) В — множину коренів рівняння (х-3)(х-4)(2х-2)=0
в) С — множину простих парних чисел;

г) D — множину пір року.

3.Нехай А – множина цифр числа 1958. Чи є множина цифр числа х підмножиною множини А, якщо:

А) х=98, Б) х=9510, В) х =519,   Г) х=5858, Д)  х=195888    Е) х=91258?
4. Розмістіть дані множини у такій послідовності, щоб кожна наступна множина була підмножиною попередньої:
а) А – множина п´ятикласників вашої школи
В – множина п´ятикласників вашої школи, що навчаються в гімназійнму  математичному класі.
С – множина учнів вашої школи, які не молодші від 9 років.
Д – множина учнів вашого класу, що є відмінниками.
б)   А  - множина усіх ссавців
В – множина усіх собачих
С – множина усіх хребетних
Д – множина вовків
Е – множина усіх хижих тварин

5.Знайдіть перетин та обє´днання  множин цифр, які використовуються в записі чисел:
А) 5552888 і 82223       Б) 470713  і  40007

6.Знайдіть множину спільних дільників чисел 30 і 45

7.Накресліть два трикутники так, щоб їх перетином була така фігура: 
А) відрізок; Б) точка;  В) трикутник;  Г) шестикутник

8.Зобразіть інтервали на координатному промені і знайдіть їх перетин

А) (2;5) і (3;7), Г) (2;5) і (3;4)  

Немає коментарів:

Дописати коментар