"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

2023-01-04

НУШ: путівник для 5-6 класів

 У посібнику представлено методичні матеріали, які допоможуть учителям створювати нове освітнє середовище у базовій школі, забезпечити активну взаємодію учасників освітнього процесу на уроці, використовувати діяльнісний  підхід у навчанні. 

Посібник 👉👉 дивитись

Схарактеризовано оцінювання навчальних досягнень учнів 5–6 класів у 

межах формувального та підсумкового оцінювання, особливості партнерської 

взаємодії з батьками, організацію наскрізного виховного процесу у базовій 

школі. 

Рекомендовано для керівників закладів  освіти, педагогів, батьків. 

ЗМІСТ посібника

Розділ І. Державний стандарт базової середньої освіти: ключові акценти 

впровадження………………………………………………………………… 5 

Розділ ІІ. Учитель нової української школи…………………….………… 14 

Розділ ІІІ. Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6 

класів………………………………………………………………………….. 22 

Розділ IV. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової 

української школи…………………………………………………………… 37 

Розділ V. Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу 

закладу загальної середньої школи………………………………...……….. 56 

Розділ VI. Оцінювання в новій українській школі – ресурс для 

розвитку……………………………………………………………...……….. 63 

Розділ VIІ. Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в 

освітньому процесі…………………………………………...……………… 101 

Розділ VIІІ. Організація освітнього середовища………………..………… 126 

Розділ ІХ. Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з 

батьками здобувачів освіти……………………………………...…………... 156 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар