У посібнику представлено методичні матеріали, які допоможуть учителям створювати нове освітнє середовище у базовій школі, забезпечити активну взаємодію учасників освітнього процесу на уроці, використовувати діяльнісний підхід у навчанні.
Посібник 👉👉 дивитись
Схарактеризовано оцінювання навчальних досягнень учнів 5–6 класів у
межах формувального та підсумкового оцінювання, особливості партнерської
взаємодії з батьками, організацію наскрізного виховного процесу у базовій
школі.
Рекомендовано для керівників закладів освіти, педагогів, батьків.
ЗМІСТ посібника
Розділ І. Державний стандарт базової середньої освіти: ключові акценти
впровадження………………………………………………………………… 5
Розділ ІІ. Учитель нової української школи…………………….………… 14
Розділ ІІІ. Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6
класів………………………………………………………………………….. 22
Розділ IV. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової
української школи…………………………………………………………… 37
Розділ V. Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу
закладу загальної середньої школи………………………………...……….. 56
Розділ VI. Оцінювання в новій українській школі – ресурс для
розвитку……………………………………………………………...……….. 63
Розділ VIІ. Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в
освітньому процесі…………………………………………...……………… 101
Розділ VIІІ. Організація освітнього середовища………………..………… 126
Розділ ІХ. Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з
батьками здобувачів освіти……………………………………...…………... 156
Немає коментарів:
Дописати коментар