Тренінг – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і
творчу взаємодію учасників між собою і з учителем.
Тренінг є ретельно спланованим процесом надання чи поповнення знань, відпрацювання умінь і навичок, зміни чи оновлення певних ставлень, поглядів і переконань.
Підготувала: вчитель математики Дем’янюк Г.В.
творчу взаємодію учасників між собою і з учителем.
Тренінг є ретельно спланованим процесом надання чи поповнення знань, відпрацювання умінь і навичок, зміни чи оновлення певних ставлень, поглядів і переконань.
Отже, у педагогіці співробітництва і розвивального навчання тренінг – це:
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.
Заняття з елементами тренінгу можна використовувати не лише у виховній, але й у навчальній діяльності.
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.
Заняття з елементами тренінгу можна використовувати не лише у виховній, але й у навчальній діяльності.
Пропоную розробку двох підсумкових уроків геометріі для 7-го та 8-го класів у формі тренінгового заняття.
Тренінгове заняття
для учнів 7-го класу:
«У світі трикутників»
Підготувала: вчитель математики Дем’янюк Г.В.
Учасники
тренінгу: учні 7 класу
Тривалість:
1
година
Мета:
- Узагальнити знання про трикутники: означення трикутника, означення прямокутного трикутника, сума кутів трикутника, сума гострих кутів прямокутного трикутника, види трикутників за його кутами, визначні точки трикутника.
- Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач.
- Формувати організаційну, соціально-особистісну, інформаційну, життєтворчу компетентності.
Обладнання: Ватмани,
маркери, креслярські інструменти, роздруківки, наліпки
Повністю ознайомитись з конспектом тренінгового заняття "У світі трикутників" можна за цим посиланням:
Тренінгове заняття
для учнів 8-го класу:
«Геометричні фігури та їх властивості»
Підготувала: вчитель математики
Дем’янюк Г.В.
Учасники тренінгу: учні 8 класу
Тривалість: 1 година
- Узагальнити знання про геометричні фігури- чотирикутники, трикутники та коло: означення фігур , сума кутів трикутника та чотирикутника, сума гострих кутів прямокутного трикутника, види фігур, їх властивості та ознаки.
- Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач.
Під час тренінгових занять діти вчаться працювати у команді, креативно мислити, знаходити нестандартні рішення, доводити власну думку, - саме ці якості сьогодні необхідні нашим учням для того, щоб у майбутньому вони себе реалізували у будь-якій професії.
Немає коментарів:
Дописати коментар