"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

2020-05-26

Тренінгові заняття з геометріі

Тренінг – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і
творчу взаємодію учасників між собою і з учителем.

       Тренінг є ретельно спланованим процесом надання чи поповнення знань, відпрацювання умінь і навичок, зміни чи оновлення певних ставлень, поглядів і переконань.


 Отже, у педагогіці співробітництва і розвивального навчання тренінг – це:
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.

    Заняття з елементами тренінгу можна використовувати не лише у виховній, але й у навчальній діяльності. 

    Пропоную розробку двох підсумкових уроків геометріі для 7-го та 8-го класів у формі тренінгового заняття.

Тренінгове заняття для учнів 7-го класу:
 «У світі трикутників»

Підготувала: вчитель математики Дем’янюк Г.В. 
Учасники тренінгу: учні 7 класу 
Тривалість: 1 година
Мета: 
  • Узагальнити знання про трикутники: означення трикутника, означення прямокутного трикутника, сума кутів трикутника, сума гострих кутів прямокутного трикутника, види трикутників за його кутами, визначні точки трикутника.
  • Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач. 
  • Формувати організаційну, соціально-особистісну, інформаційну, життєтворчу компетентності.
Обладнання: Ватмани, маркери, креслярські інструменти, роздруківки, наліпки

Повністю ознайомитись з конспектом тренінгового заняття "У світі трикутників" можна за цим посиланням:




Тренінгове заняття для учнів 8-го класу:
 «Геометричні фігури та їх властивості»

 Підготувала: вчитель математики Дем’янюк Г.В.
 Учасники тренінгу: учні 8 класу
 Тривалість: 1 година

Мета:      
  • Узагальнити знання про геометричні фігури- чотирикутники, трикутники та коло: означення фігур , сума кутів трикутника та чотирикутника, сума гострих кутів прямокутного трикутника, види фігур, їх властивості та ознаки.
  • Формувати навички та уміння практичного використання набутих теоретичних знань, розвивати творчі здібності і логічне мислення учнів при знаходженні ними раціональних шляхів для розв’язування практичних задач.
Обладнання: Ватмани, маркери, картки із задачами, наліпки, картки «Доміно»


























Повністю ознайомитись з конспектом тренінгового заняття "У світі трикутників" можна за цим посиланням:









   Під час тренінгових занять діти вчаться працювати у команді, креативно мислити, знаходити нестандартні рішення, доводити власну думку, - саме ці якості сьогодні необхідні нашим учням для того, щоб у майбутньому вони себе реалізували у будь-якій професії.


Немає коментарів:

Дописати коментар