"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

2020-07-16

Тренінг "Професійна компетентність вчителя"

  Тренінгове заняття "Професійна компетентність вчителя" має на меті забезпечити знаннями нових освітніх методик; допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; сформувати вміння командної взаємодії.
   Педагогічна компетентність учителя - це єдність його теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.
     Учасники тренінгу навчаться складати алгоритм розвитку компетентностей вчителя , визначати основні ознаки професійного педагога, працювати у команді. Ефективними стануть такі інтерактивні вправи "Вежа", "Це чудово!", "Дерево очікувань", "Комплімент", "Я можу так"

    Тренінг
     – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і
творчу взаємодію та співпрацю учасників між собою.

    Отже, у педагогіці співробітництва і розвивального навчання тренінг – це:
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.


Мета: формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання; стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня; сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності.

Завдання: забезпечити учасників тренінгу знаннями нових освітніх методик; допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; сформувати вміння командної взаємодії.

Обладнання: фліп - чарт (дошка ), аркуші паперу,кольорові стікери , плакат із зображенням дерева, ватмани, фломастери, роздаткові матеріали, маркери, малюнки.

Час: 120 хв.

       Дана розробка була розміщена на сайті "ВсімОсвіта" (сервісі для обміну педагогічним досвідом)  завантажити
       Дане тренінгове заняття було розроблено та проведено  мною для заступників директорів з навчально-виховної роботи Гайсинського району Вінницької області у квітні 2019 р.  







Вам також можуть сподобатись такі публікації:

Немає коментарів:

Дописати коментар