Тренінгове заняття "Професійна компетентність вчителя" має на меті забезпечити знаннями нових освітніх методик; допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; сформувати вміння командної взаємодії.
Педагогічна компетентність учителя - це єдність його теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.
Учасники тренінгу навчаться складати алгоритм розвитку компетентностей вчителя , визначати основні ознаки професійного педагога, працювати у команді. Ефективними стануть такі інтерактивні вправи "Вежа", "Це чудово!", "Дерево очікувань", "Комплімент", "Я можу так"
творчу взаємодію та співпрацю учасників між собою.
Отже, у педагогіці співробітництва і розвивального навчання тренінг – це:
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.
Мета: формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання; стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня; сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності.
Завдання: забезпечити учасників тренінгу знаннями нових освітніх методик; допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; сформувати вміння командної взаємодії.
Обладнання: фліп - чарт (дошка ), аркуші паперу,кольорові стікери , плакат із зображенням дерева, ватмани, фломастери, роздаткові матеріали, маркери, малюнки.
Час: 120 хв.
Дана розробка була розміщена на сайті "ВсімОсвіта" (сервісі для обміну педагогічним досвідом) завантажити
Дане тренінгове заняття було розроблено та проведено мною для заступників директорів з навчально-виховної роботи Гайсинського району Вінницької області у квітні 2019 р.
Вам також можуть сподобатись такі публікації:
Педагогічна компетентність учителя - це єдність його теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності.
Учасники тренінгу навчаться складати алгоритм розвитку компетентностей вчителя , визначати основні ознаки професійного педагога, працювати у команді. Ефективними стануть такі інтерактивні вправи "Вежа", "Це чудово!", "Дерево очікувань", "Комплімент", "Я можу так"
Тренінг – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і
Отже, у педагогіці співробітництва і розвивального навчання тренінг – це:
1.Нові підходи (співпраця, відкритість, активність, відповідальність).
2. Нові знання (інтенсивне засвоєння, уточнення).
3. Позитивні цінності, ставлення, ідеали.
4.Нові уміння і навички (ефективної комунікації, самоконтролю, лідерства, роботи в команді, уміння надавати й отримувати допомогу, аналіз ситуацій і прийняття рішень.
Мета: формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання; стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня; сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності.
Завдання: забезпечити учасників тренінгу знаннями нових освітніх методик; допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; сформувати вміння командної взаємодії.
Обладнання: фліп - чарт (дошка ), аркуші паперу,кольорові стікери , плакат із зображенням дерева, ватмани, фломастери, роздаткові матеріали, маркери, малюнки.
Час: 120 хв.
Дана розробка була розміщена на сайті "ВсімОсвіта" (сервісі для обміну педагогічним досвідом) завантажити
Дане тренінгове заняття було розроблено та проведено мною для заступників директорів з навчально-виховної роботи Гайсинського району Вінницької області у квітні 2019 р.
Вам також можуть сподобатись такі публікації:
Немає коментарів:
Дописати коментар