►Спробуйте намалювати „заклеєний конверт” одним розчерком пера,
тобто не відриваючи ручки від паперу й не проводячи двічі один і той самий відрізок. Такого роду запитання з давніх-давен цікавили математиків.
ЗАДАЧА
·У невеличкому ліску перебуває заєць. Вискочивши з ямки і бігіючи снігом від дерева до дерева, він залишив сліди у формі ліній і нарешті заховався під одним із дерев. Де перебуває тепер заєць, якщо відомо, що по одній лінії він жодного разу не пробігав двічі? Під яким деревом його ямка?
►Зрозуміло, часто трапляється, що потреби практики підштовхують розвиток математики. Яскраві приклади цього – теорії, створені М. Келдишем для авіаконструкторів. Досить часто поняття математики виникали з необхідності – так було з векторами, логарифмами, тригонометрією... Проте, нерідко математика є відірваною від реального життя, а тоді раптом виявляється, що в хащі неправдоподібності її все таки не занесло. Прикладом є вчення про графи.
►Граф є математичною моделлю найрізноманітніших об’єктів, явищ і процесів, що досліджуються і використовуються в науці, техніці та на практиці. Графи дозволяють будувати математичну модель зв’язків між заданими елементами.
►Граф є математичною моделлю найрізноманітніших об’єктів, явищ і процесів, що досліджуються і використовуються в науці, техніці та на практиці. Графи дозволяють будувати математичну модель зв’язків між заданими елементами.
ЗАДАЧА
·У невеличкому ліску перебуває заєць. Вискочивши з ямки і бігіючи снігом від дерева до дерева, він залишив сліди у формі ліній і нарешті заховався під одним із дерев. Де перебуває тепер заєць, якщо відомо, що по одній лінії він жодного разу не пробігав двічі? Під яким деревом його ямка?
Немає коментарів:
Дописати коментар