"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

2020-06-13

План роботи шкільного МО

10 ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОБОТИ МО:

1.Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та вмінь.

2.Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.

3. Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.

4.Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.

5.Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.

6. Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.

7. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.

8. Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.

9. Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв'язування завдань, державних підсумкових атестацій.

10. Роботу методичного об'єднання спрямовувати на розвиток ініціативи і творчості вчителів, їх педагогічної майстерності і загальної культури.

Немає коментарів:

Дописати коментар