Рівні
навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень
|
I. Початковий
|
1
|
Учень формулює означення математичних об`єктів, передбачених
програмою, і розпізнає їх.
|
2
|
Учень формулює основні математичні твердження (теореми і
властивості), а також виконує дії з числами і найпростішими алгебраїчними
виразами.
|
3
|
Учень виконує за допомогою вчителя завдання алгоритмічного характеру.
|
II. Середній
|
4
|
Учень виконує завдання обов`язкового рівня, самостійно виправляє
вказані йому помилки.
|
5
|
Учень самостійно виконує завдання середнього рівня з частковими
поясненнями, достатньою мірою володіє теоретичним матеріалом.
|
6
|
Учень доводить основні теореми, передбачені програмою, розв`язує
завдання середнього рівня, наводячи достатні пояснення.
|
III. Достатній
|
7
|
Учень використовує вивчений теоретичний матеріал для розв`язування
завдань достатнього рівня, самостійно виправляє припущені помилки.
|
8
|
Учень повною мірою володіє навчальним матеріалом, визначеним програмою,
розв`язує завдання, передбачені програмою, обґрунтовує математичні міркування
при розв`язуванні завдань.
|
9
|
Учень (учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним
матеріалом; самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім
поясненням; виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування
математичних тверджень; розв’язує завдання з достатнім поясненням
|
IV. Високий
|
10
|
Знання, вміння й навички учня (учениці) повністю відповідають вимогам
програми, зокрема: учень (учениця) усвідомлює нові для нього (неї)
математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження
з достатнім обґрунтуванням; під керівництвом учителя знаходить джерела
інформації та самостійно використовує їх; розв’язує завдання з повним
поясненням і обґрунтуванням
|
11
|
Учень (учениця) вільно і правильно висловлює відповідні математичні
міркування, переконливо аргументує їх; самостійно знаходить джерела
інформації та працює з ними; використовує набуті знання і вміння в незнайомих
для нього (неї) ситуаціях; знає, передбачені програмою, основні методи
розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням
|
12
|
Учень (учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі
способу розв’язання математичної проблеми; вміє узагальнювати й
систематизувати набуті знання; здатний(а) до розв’язування нестандартних
задач і вправ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар