Інструкція: Розслабтесь, прислухайтесь до своєї інтуїції, дайте волю своїй фантазії та вигадайте і намалюйте неіснуючу тварину і назвіть її неіснуючим ім’ям.
“Відпустіть” свою руку, дозвольте їй малювати ніби самій по собі. Малюнок виконується на окремому аркуші матового паперу, бажано олівцем середньої м’якості.
Інтерпретація
“Відпустіть” свою руку, дозвольте їй малювати ніби самій по собі. Малюнок виконується на окремому аркуші матового паперу, бажано олівцем середньої м’якості.
Інтерпретація
1. Розміщення малюнка на аркуші:
а) ближче до верхнього краю — висока соціальна активність, незадоволення власним становищем у соціумі, не достатнє визнання з боку оточуючих,
претензія на просування, тенденція до самоствердження;
претензія на просування, тенденція до самоствердження;
б) ближче до нижнього краю — невпевненість у собі, низьке самооцінювання, незацікавленість у своєму соціальному становищі, відсутність тенденції до самоствердження;
в) центр — адекватне самооцінюпан-ня, стійке становище у соціумі, гармонія внутрішня і зовнішня.
2. Голова або деталь, яка її замінює:
а) повернута ліворуч — тенденція до діяльності, активність у реалізації планів;
б) повернута праворуч — тенденція до головування, значна частина задумів
реалізується або починає реалізовува тися; нерішучість, страх перед активними діями;
реалізується або починає реалізовува тися; нерішучість, страх перед активними діями;
в) анфас — егоцентризм.
3. Елементи голови:
а) вуха — зацікавленість в Інформації про себе, значимість думки оточуючих про себе;
б) рот:
— привідкритий із язиком — мовленнєва активність, балакучість;
— привідкритий із язиком і губами — чутливість, балакучість;
— замальований чи затемнений, але без язика і без губ — легке виникнення страху, недовіра, обережність;
— із зубами — вербальна агресія, грубість, хамство.
в) очі — символ переживання страху. Чітко окреслені зіниці й райдужна оболонка -страх.
г) вії — істероїдно-демонстративні манери поведінки у чоловіків; є вії, не має зіниць — наявність жіночих рис характеру;
г) роги (разом із кігтями, щетиною, голками, лускою) — спонтанність характеру і агресія як відповідно-захисна реакція; просто рога — елемент агресії присутній, але неяскраво виражений.
д) пір 'я — тенденція до самоприкрашання,. самовиправдовування, демонстративності;
є) грива і шерсть у вигляді зачіски — чуйність, підкреслення своєї статі, орієнтування на свою сексуальну роль.
є) коли голова більша за розміри тіла — людина цінує раціональне начало, схильна до роздумів, срудована, цінує ерудицію інших.
4. Опорна частина фігури.
а) нижня частина фігури має чіткий і стійкий фундамент — обдуманість, раціональність у прийнятті рішень, висновках, судженнях, опора на значущу інформацію;
б) відсутність ніг або їх неміцність — поверхневість суджень, легковажність у
висновках, імпульсивність у прийнятті рішень;
висновках, імпульсивність у прийнятті рішень;
в) однорідність елементів опорної частини (багато ніг, копит) — стандартність і шаблонність суджень, настанов.
г) кінцівки фундаментальні, але не чітко окреслені — невпевненість у сексуальній сфері.
5. Елементи, що піднімаються над рівнем фігури:
а) функціональні частини (крила, вусики, щупальця) — енергія в різних сферах пізнавальної діяльності, упевненість у собі, допитливість, любов до компаній і різноманітних розваг, прагнення завоювати собі місце під сонцем, сміливість у діях;
б) прикрашаючі деталі над рівнем голови — демонстративність, схильність
звертати на себе увагу, манірність.
звертати на себе увагу, манірність.
6. Хвіст — ставлення до власних висновків, учинків:
— угору — упевненість і бадьорість;
— униз — невдоволеність собою, пригніченість, сумніви;
— праворуч — ставлення до своїх дій і поведінки;
— ліворуч — ставлення до думок і висновків.
7. Інші особливості:
— гострі кути у фігурі — агресія;
— затемнення фігури — страхи й тривоги;
— колючки, наведення ліній — підозріливість;
— виступи, колючки, голки, луска — різноманітні способи захисту:
а) на верхній частині фігури — захист від соціально вищих осіб, які можуть
накласти заборону, обмежити, примусити;
накласти заборону, обмежити, примусити;
б) у нижній частині — захист від глузувань, невизнання, відсутність авторитету в молодших за віком, боязнь засуджень;
в) довкола або збоку — недиференційна обережність, готовність до захисту;
г) праворуч — захист щодо діяльності;
г) ліворуч — захист думок, суджень, переконань, смаків.
8. Активність, енергія людини визначається за деталями, лініями, необхідними для життєдіяльності тварин (голова, тулуб, кінцівки, хвіст, крила, панцир) — економний розподіл енергії;
— маленькі — сором'язливість, хронічні соматичні захворювання;
— великі — висока активність,
9. Характер ліній:
а) малюнок виконаний тонкими, павутиноподібними лініями — сором'язливість, несміливість, астенічність;
б) жирна лінія з натиском — висока тривожність.
10.Образ тварини: загрожуючий, захисний, нейтральний чи прихильний —
стазлення до свого «Я», уява про своє становище, акцентування сексуальних
ознак, ставлення до протилежної статі, сексуальної орієнтації.
стазлення до свого «Я», уява про своє становище, акцентування сексуальних
ознак, ставлення до протилежної статі, сексуальної орієнтації.
11.Фігура:
а) наближена до кола — людина спритна, замкнута І не бажає давати про себе зайвої інформації;
б) складається з окремих елементів — оригінальність вираження свого «Я»,
нестандартність мислення, творче мислення;
нестандартність мислення, творче мислення;
в) частини тварини з 'єднані в оригінальній композиції — оригінальність
мислення.
мислення.
12. Назва:
а) раціональне сполучення смислових частин, реальне відображення назви тварини («крилоліт») — раціональність суджень, адаптація;
б) книжково-паукова назва, яка містить латинське закінчення — демонстрація власної ерудиції;
в) звуки без осмислення, набір звуків — легковажне ставлення до оточуючих, перевага естетичних суджень над раціональними;
г) іронічно-гумористична назва — іронічно-поблажливе ставлення до людей;
г) повторюваність слова — інфантильність:
д) надміру довга назва — схильність до фантазування.
Немає коментарів:
Дописати коментар