"Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна

2020-08-05

Декалог класного керівника

 1 Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, — з людиною. Місія школи  — боротися за людину;
2.    Об'єкт нашої праці — найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, — розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість;
3.    Виховувати людину — це передусім знайти її душу, бачити і відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання — це самовиховання;

4.    Немає в дитині нічого такого, що вимагало б від педагога жорстокості. Не дозволяйте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозрілості;
5.    Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні. І саме поняття успіху в навчанні — річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень — велике досягнення;
6.    Упіхи у навчанні — це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник;
7.    Слово — могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фон для запам'ятовування, завчання, збереження в пам'яті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до сло­ва, якщо слово не живе в її душі, якщо вона тільки завчає чужі думки і не творить своїх та не виражає їх сдовамиБійтесь байдужості, бійтесь згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитися до слова;
8.    Спонукайте учнів до читання — найважливішого рятівного засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення — це має бути захоплення книжкою;
9.    Доброзичливість, помірна доброта — ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом взаємовідносин педагога і дітей. Якщо Ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, Ваша доброзичливість здатна творити чудеса;

10.       Уміння володіти собою, тримати себе в руках—одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, і його здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар