- Творче виконання програмно методичних вимог до уроку, грамотне визначення типу уроку та йот змісту в темі, бачення особливостей кожного уроку.
- Розширення арсеналу вибору методів, оптимальне поєднуваним різких методів.
- Вибір раціональної структури і темпу проведення уроку.
- Забезпечення виконання поставлених завдань і економне використання часу на уроці (мета, тип уроку). Тип уроку визначає його структуру, структура - затрати часу на різних етапах.
- Облік реальних можливостей різних класів або груп, цілеспрямована ліквідація прогалин у знаннях
- Продумування і розв'язання єдності завдань навчання і психологічного розвитку
- Концентрація уваги школярів на засвоєння важливих наукових понять, узагальнення правил, провідних світоглядних та виховних ідей. Зв'язок змісту уроку з життям, з практикою та особистим життєвим досвідом школяра; використання міжпредметних зв'язків з метою формування цілісної наукової картини снігу та економії часу.
- Забезпечення практичної, політехнічної та профорієнтаційної спрямованості навчального процесу, створення реальних можливостей для застосування учнями отриманих знань, умінь, навичок, не допускання формального засвоєння теоретичних виомостей.
- Поєднання загально-класних форм роботи з груповими та індивідуальними; прагнення організувати навчальну працю у формі колективної діяльності
- Діагностика реальних навчальних можливостей учиш; застосування заходів дифереяційованої допомоги школярам з різним рівнем підготовки з різних предмс і ін
- Формування в учнів активної о ставлення до навчальної діяльності, навичок раціональної організації навчальної праці безпосередньо на уроці.
- Спілкування з учнями на основі поєднання високої вимогливості і поваги до особистості, прагнення досягти дієвого виховного впливу особистості самого вчителя (зростання ролі людського фактору)
- Запровадження кабінетної системи навчання з врахуванням вимог науково технічного прогресу; цілеспрямоване, раціональне і комплексне використання різних засобів навчання (підручників, наочних посібників, ТЗН, засобів інформації, електронно-обчислювальної техніки).
- Захоплення плануванням одного уроку без достатнього зв'язку і іншими; слабкі знання типології уроку призводять до їхньої одноманітності; протиставлення творчості програмно-методичним вимогам.
- Захоплення плануванням одного уроку без достатнього зв'язку і іншими; слабкі знання типології уроку призводять до їхньої одноманітності; протиставлення творчості програмно-методичним вимогам.
- Слабкі знання особистості учнів та класного колективу і, як наслідок цього, уроки близнюки в рпннх класах, слабка опора на можливості учнів, необґрунтованість диференціації в навчанні, відсутність спрямованої роботи з ліквідації прогалин у знаннях.
- Недоліки спеціального формування мети уроку, не повне її планування, не чіткість формування мети.
- Шаблонна структура уроку. Прагнення до накопичення великої кількості оцінок є причиною перебільшення ролі опитуваним.
- Перевантаження змісту навчального матеріалу: надмірна зосередженість на деталях, великий обсяг другорядного матеріал, необгрунтоване прагнення підійти від підручника.
- Недостатня увага до застосування знань, відірваність теоретичних знань від практичних.
- Бідність арсеналу вибору методів навчання, однобічне захоплення то одними., то іншими методами, або ж навпаки прагнення різноманітності методів заради самої різноманітності.
- Одноманітність форм роботи на уроці; надмірне никористання фронтальних форм навіть там де вони не ефективні, слабке використання уроку в ін іересах розвитку колективу.
- Однобічний підхід до диференціації навчання. Переважна диференціація обсягу і ступеня складності нлвчальноічного матеріалу, без врахування навчальних можливостей учнів.
- Пасивна позиція більшості школярів у навчальному процесі, безсистемність у формуванні навичок раціональної організації навчальної та позаурочної праці.Не врахування скобистісного фактору і сприятливих ніжмовідносин вчителя і учшн у підвищенні якості навчання.
- Гіпертрофне застосування тих або інших засобів навчання, їх безсистемність без потреб використання
Немає коментарів:
Дописати коментар